Ron en Cory in Sri Lanka

Het zit er weer op.

Hallo allemaal,

Dit was het dan al weer. Na nog twee dagen heerlijk aan het strand en van de zee genoten.Het water is zo heerlijk warm en de golven best ruig. Het is geen straf om nat te worden.Op de laatste dag nog een zalige massage met Ayurveda olie, is deze vakantie weer voorbij.

Om 21:30 uur van het hotel opgehaald en naar Colombo gereden. Een grote luchthaven, dus het is even zoeken naar dejuiste incheckbalie, maar als doorgewinterde vakantiegangers lukt dat prima. Als eerste aan de beurt, dus een plaats bij de nooduitgang geregeld. Kan Ron zijn benen lekkerkwijt. We vertrekken om 03:35 uur en na 4,5 uur vliegen landen in Doha (Arabische Emiraten). Snel naar het andere vliegtuig, want we hebben maar één uur om over te stappen. Allesgaat voorspoedig en om 07:10 uur weer de lucht in. Nu is het 6,5 uur vliegen.

Na een prima vlucht en heerlijk eten en vooral heerlijke koffie (dat is in Sri Lanka echt bagger), zetten we om 11:45 uur weer voet opNederlandse bodem. Gelukkig schijnt de zon, dus is de overgang niet al te dramatisch.

Wij hebben genoten van deze vakantie en het schrijven van het blog. Wij hopen dat jullie het ook leuk vonden en bedankt voor alle leuke reacties. Als we volgende keer weer een blog bijhouden, laten we het wel weten.

Groeten van Ron en Corry.

Henk

Ik heb in elk geval genoten van de mooie foto's en verhalen. Welkom thuis in elk geval, het is nu nagenieten.
Wanneer gaan jullie weer? Haha

Jeannette

Bedankt voor jullie verhalen, en ik denk dat jullie nog veel zullen nagenieten.

Raymond & Angelique

Welkom thuis!!! En bedankt dat we mee hebben mogen reizen xxx

Astrid

Leuk dat ik heb mogen meereizen met jullie. Heel erg leuk en genoten van de verhalen en foto's. Jullie kunnen terugkijken op een mooie tijd.
Welkom terug en probeer het vakantiegevoel nog even vast te houden.